ระบบคลังข้อมูลทางวิชาการ BRU
กลยุทธ์การสื่อสารทางการตลาด และภาพลักษณ์ตราสินค้าที่มี อิทธิพลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้เครือข่าย 3G ของจังหวัดลำ ปาง ลำ พูน และเชียงใหม่
Login
DSpace Home
→
สถาบันวิจัยและพัฒนา
→
บทความ (Articles)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
กลยุทธ์การสื่อสารทางการตลาด และภาพลักษณ์ตราสินค้าที่มี อิทธิพลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้เครือข่าย 3G ของจังหวัดลำ ปาง ลำ พูน และเชียงใหม่
ณัฐวรรธน์, อารีรักษ์
;
ไพฑูรย์, อินต๊ะขัน
;
ธนกร, น้อยทองเล็ก
URI:
http://dspace.bru.ac.th/xmlui/handle/123456789/3184
Date:
2558-12-30
Show full item record
Files in this item
Name:
v10-2p14-23y2558- ...
Size:
789.3Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
บทความ (Articles)
[236]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics